liite mer än vanligt

Ahh...vilken härlig lördag va? Soligt o varmt. Ja till och med så varmt att vi sover nere i gillestugan inatt för övervåningen är för varm.
Här på vintrosavägen 11 har grillsäsongen verkligen kommit igång. Tycker vi äter grillat varje dag nu. Nåt annat som sker nästan varje dag är träningen vilket är minst lika positivt som grillningen. Jag brukar väl snitta 17-19 pass per månad men de senaste 30 dagarna har jag 22 pass. Dvs en liten ökningen men det märks på löparkänslan. Lite har ju med VAB att göra. Har ju haft två pass nu med Isabella i joggingvagnen när jag ändå har varit hemma och vabbat.
Backe runt storstenshöjden igår. Samlade 500 höjdmeter på ca 54 min och idag blev det intervaller i den lokala mossen.
Har mina funderingar på fart-intervaller på asfalt imorgon och sen vila på måndag för på tisdag så är det ju dags för ett kort asfalts-race i stan.
Imorgon är det dock Noras tur att tävla i en liten lokal tävling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback