ensamstående; nej tack.

Sara är i Spanien och cyklar i nästan samma område som jag var och sprang i förra året. Hon är såå värd det och här hemma drar jag lasset med jobb, hem och barn. JA...det är lite jobbigt. Skulle INTE vilja vara ensamstående med barn direkt för lika mycket som det är kul så är det jobbigt med två barn i just dessa åldrar. 1,5 år och 5,5 år. Den lilla tösen kan ju vara skitsöt och så men..Hennes skrik. Det är så högt och så ljust o tonläge så det piper i öronen. Jag fick sitta vid middagsbordet med öronpluggar idag.
 
Denna vecka hade jag tänkt att kolla igenom en serie på HBO som heter six. Såg sista avsnittet igår och den passade mig perfekt och sen slutade den på ett lite obekvämt sätt.
 
Träningen fortsätter att bli lidande tyvärr men imorgon har jag bokat barnvakt och tänkte premiärspringa i den lokala mossen. Verkar bli regn oxå. Kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback