lättare sjukdom

 
I söndags hade vi dubbla barnkalas. Båda för Nora som fyllde 6 år förra veckan. Runt lunch-tid hade vi ett utomhuskalas för henne och inbjudna kompisar. Vi var i skogen och körde en action-runda där de fick leta efter gömda leksaksdjur, kasta pil, följa ett rep som gick kors o tvärs mm.
Väldigt lyckat och som avslutning fick dom leta fram en skattkista med guldpengar.
Väl hemma så hade vi ca 30 minuter på oss innan släktingar skulle komma och gratta Nora. En lagom trött familj tog emot ca 15 pers och höjdpunkten var ju förstås tårtan med LEGO Ninjago-tema
 
Det var först när vi började varva ner på kvällen som jag kände en svidande känsla bak i halsen. Tog mig en liten whiskey och hoppades på det bästa men....
 
Nu är det onsdag kväll och jag klassar mig snart som frisk. Har ju jobbat men mån-tisdag var tunga dagar med svullen hals och en trött kropp. Har rosslat upp jäkligt sega o gröna slemklumpar men som sagt...Är snart på banan igen.
 
Förvänta er ingen blogg på ett tag nu. Har tokfullt i kalendern men snart joggar farbror igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback