långpass bergslagsleden

Igår kväll var jag lite som ett barn den 23e december. Exalterad och förväntansfull. Jag hade ganska spontant bestämt mig för att köra långtrail idag och testa en, för mig okänd, del av bergslagsleden. Jag var sugen på Sixtorp-Svartå Herrgård men logistiken löste jag genom att dumpa cykeln först vid Svartå, sen bilen till Sixtorp för sedan få cykla tillbaka till bilen.
Uppstigning kl 5 en söndagsmorgon. Lika bra att vänja sig. Ska ju börja jobba imorgon.
Hur resten flöt ser du i filmen nedanför.
 
Tror det var ett vinnande drag att cykla direkt efter ett långpass för jag är riktigt fräsch i benen med tanke på vad jag har utsatt dom för. Cyklade ca 15 km tillbaka till bilen och nu några timmar senare känns det oförskämt bra. Men man är ju urstark ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback