Bilder & mosse i januari

Glömde väl slänga med lite bilder från Branäs.
Mitt första på på längdskidorna i Branäs. Stakade mig runt 10 km och hittade en lagom stolpe att ställa kameran på.
 
 
Här är familjen morgontidig på väg mot backarna för att få åka lite på manchester-mönster. Vi bodde typ längst bort från backarna som ni ser på bilden. Bilden är tagen ungefär där vi bodde. Vi fick gå i ca 5-10 min beroende på om vi kallar det vuxen-tempo eller Nora-tempo. :-)
 
Ikväll ville jag springa nåt slags kvalitètspass. Första tanken var väl 10 ggr i den lokala backen här i Latorp men det är ju inte sååå jäkla roligt. Säkert nyttigt men va fasen...Nej istället kom jag tänka på att det är ju snart säsongspremiär och trail som är så roligt sååå...jag valde den lokala mossen istället. Kan väl sumera det så här. Att springa mosse i januari är ingen höjdare. Blev ändå tre varv, ca 4-5 svordomar och en ond tå.
 
Tjing tjong
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback