sjuk.igen

Ahh..Har just konstaterat att bastun är det bästa köp vi har gjort. Börjar bli en vana att jag, Sara och Nora bastar direkt efter att Isabella har somnat.
 
För att bekräfta rubriken så är jag alltså sjuk igen. Andra gången på en månad. Jäkla piss kan man uttrycka det som. Är inte glad över det och skulle helst av allt vilja att denna vecka istället hade blivit en bra träningsvecka för att sedan släppa upp formen inför vasastafetten nästa vecka.
 
Istället får det bli att behålla lugnet och inte stressa upp sig. Tänker verkligen köra med det gamla knepet att vila mig iform.
 
Imorgon startar skid-VM och jag är iaf laddad. Ska bli kul och visst kommer väl vi (sverige ) att ta några guld va?
Laddar extra med denna sköna film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback