örebro actionrun 2017

För att följa upp måndagens ultraljud...
Tur att jag inte är den tystlåtna typen för sköterskan skulle visst bara kolla mitt vänstra, opererade ben, men jag försökte förklara att det var mitt högra som nu krånglade.
Hon sa "- jag börjar kolla ditt väntsra så får vi se om jag hinner kolla det högra oxå"
Jag är glad att hon gjorde båda benen ordentligt.
 
Nu dröjer det nån vecka innan jag skall träffa kirurgen för ett utlåtande.
 
Igår, måndag så sprang jag banan inför Örebro action run ihop med två medarrangörer. Tycker att årets bana är bättre dragen än fjolårets. Blir en häftig dragning genom wadköping. Nytt för i år är ju att det kommer finnas en 5 km och en 8 km bana och den kortare är redan fullbokad.
Förra året sprang jag 4 varv runt banan under tävlingsdagen men i år får det räcka med 3 varv :-)
 
Måste sen tipsa om en rolig och duktig magiker :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback