ensamtrail. Ett enda mörker

ja...filmen säger väl det mesta om kvällens pass. Ett ensamt mörkerpass där (konstigt nog) benen var lite trötta. Som "efter-träning-trötta". Igår blev det ju hela otroliga 4 km så jag hoppas inte det är pga de som jag känner trötthet.
Sen var det oväntat varmt ikväll oxå. Skönt men oväntat så jag var väl inte optimalt klädd men ..va fan.
 
Hade en lunchdejt med en träningsadept idag. Just nu är det lite mellanperiod med flertalet av de jag hjälper. Nästan alla mästerskap och cuper är avslutade. Det är för tidigt att börja träna inför 2017. Märks att säsongen börjar lida mot sitt slut. Ska försöka få dom och ta en lugnare period nu och börja fundera på nya målsättningar. Sen kommer den svårare uppgiften..Att tillsammans klura på hur vi/dom når upp till sina målsättningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback