middagar & härlig träning

Oj vad här bloggas dåligt.
Mitt fel. Tar på mig fulla ansvaret.
 
Har väl inte varit en rekordvecka om man ser till träningsmängden men några nyckelpass fick man väl till iaf.
 
Igår var de fredag och sedan länge var det bokat att några vänner skulle komma över på mat. Hela min kropp skrek efter att få springa trail men jag ville inte vara oartig o säga till våra gäster att jag skulle ge mig ut efter att de hade åkt. Det hade nämligen stressat på dom att åka ifrån oss och det ville jag inte. Klockan blev efter 21 innan jag kunde ta bilen mot bergen för att köra fina stigar bakom Frösvidal.
Höll väl på drygt en timme och detta var mest ett pass som mental medicin. Så skönt att springa stig i mörker...Om det inte var för alla djur som skrämmer mig hela tiden. Igår kväll var första gången på jättelänge som jag tjoade och pratade högt där ute...Var inte själv just då...
För att utmana min rädsla ännu mer så gick filmen The conjuring på TV när jag kom hem. Den är bra alltså. Den liksom kryper under skinnet på en..
Måste nog se 2an
 
Idag var en annan middagsdejt inbjuden men han var tvungen att förtjäna sin middag genom att träna lite innan :-)
Vi gjorde den lokala mossen och körde 4 varv.
 
Varvtiderna var hyffsat jämna. 6:46, 6:15 (gick lite väl hårt) 6:45 och 6:40.
Imorgon väntar äntligen ledarutbildningen på Team Nordic Trail. Tyvärr så krockar det med Tjurruset som arbetskollegorna ska på och det är manfall. Så jag har fått frågat 3-4 ggr i veckan om inte jag ska springa men tyvärr. Kan inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback