icke träningsbar

faan..jag snorar ganska ofta. Kan då o då känna mig lite risig men det är inte ofta jag klassar mig själv som "Icke träningsbar"
Men som jag skrev i lördags så ville jag känna mig friskare på söndagen för att springa distans med klbbkompisar.
Osäkert om jag var friskare eller inte. Sara påpekade på söndag morgon att jag borde nog inte springa...Visste väl innerst inne det men samtidigt visste jag att tempot skulle bli lågt och jag ville umgås med likasinnande.
Det var kul men knappast klokt.
 
Jag har inte varit frisk efter det och inatt fick jag till och med gå upp mitt i natten och ta hostmedicin. Jag låg nämligen och väckte mig själv genom hostningar.
Idag är det tisdag och jag är ännu inte orolig inför helgens tävling
Är övertygad om att jag hinner bli frisk tills lördag kväll. Då är ju nämligen nighttrail går av stapeln. Förra året var det kanske 300 pers med och nu har det sprungit iväg nåt helt galet. Startlistan säger i dagsläget 780 anmälda !! Helt galet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback