Baciller & Paintball

I`m alive!!
Vet att ni är några trogna där ute som faktiskt går in här o läser. En av er hörde av sig på sms och undra hur det var med mig då bloggandet låg nere..Tack för omtanken M.
Bloggandet är en sak som fått stryka på foten när Mr.Ola hamnar i vardagsstressen. Jag börjar tyvärr vänja mig med mindre bloggande...Men måste ju hålla ut över vintern så man kan få fira 10-års jubileumet :-)
 
Löpningen senaste veckan har faktiskt gått riktigt bra men kanske just därför (eller är det bara att säga Typiskt) så nådde bacillerna mig med. Inge dödsallvarligt men men...
Mån: Ledare för team nordic trail men jag höll inte igen. Vi hade hittat några bra slingor kring sörbybacken som både var kuperade och tekniska. Körde 4 x 3 min full ös. Kändes bra.
Tis. Fartpass här på min tempo-runda. men då jag vaknat med lite mer snor dag för dag så tänkte jag att istället för att ösa tempo hela rundan så fick det bli over/under 1km. De snabba km gick runt 4-fart och de långsamma ca 4:35. 
Ons. Mörkerpass i dimma, regn och mörker förstås. 3 x 10 min backe var utlovat och jag blev så glad när 5 pers ville följa med. 3 st klättringar på tiderna 9:50, 9:58 och 11:02. de två första innehöll ca 110 höjdmeter var och den sista var hela 132 höjdmeter.
 
Detta var 3 bra pass på tre dagar och känslan var mycket god.
Tors. Vilodag vilket var klockrent då jag jobbat med stora betongblock hela dagen och var sjukt trött i ryggen på em/ kvällen
Fre, Hade bjudit ut lite kollegor så vi joggade till mossen där jag visade dom ett varv sen joggade vi hem igen. Bastu och grillat sen satt vi uppe o småpratade. 
Lördag, idag alltså. Tungt huvud efter gårdagen och jag hade egentligen bara en aktivitet bokad idag. Painball
 
Nu var det inte på denna anläggning utan på chaos i Norra Bro.
 
Skulle kunna berätta flera roliga händelser från denna batalj men jag sammanfattar bara genom att säga: Jag är nöjd!
Träffad: 2 ggr
Träffat: ca 10-15 varav en som tävlar i paintball. Bara han o jag kvar i varsitt lag. Man to man...NÖJD!
 
Hoppas inte jag känner mig sjukare imorgon bitti för då skall jag springa lite trail med AIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback