kick off i Kolmården

När man hör namnet Kolmården så är det väl egentligen tre saker jag tänker på. I följande ordning:
  1.  Djurparken
  2. Mtb-klubben
  3. Underbar terräng
Igår torsdag, och idag fredag har hela Bro & väg varit på kolmårdens djurpark och bott på vildmarkshotellet. Mycket förläsningar men oxå mkt god mat & dryck.
Självklart hade jag med mig löparutrustningen och så hade jag googlat rätt på en fin 14 km runda
 
Lade mig för att sova igår natt strax innan kl 00:00 och när klockan ringde vid 5 imorse så var det som vanligt. Jag tänkte "ska jag verkligen göra det här?"
Men efter att man snörat på sig skorna så går allt som en dans.
Malde på hyffsat under rundan vilket gav en återhämtningstid på 55 h :-)
 
 
För övrigt så åkte vi linbanan i djurparken idag och det skedde inte mindre än 5 stopp under resans gång. En normal åktur med den skall ta ca 28 min. Vi åkte 1 timme ! Men vad gjorde det. Mer tid inne hos djuren ju :-)
 
Imorgon lördag. DVS dagen EFTER vi åkte hem så har Wildfire premiär. Den såg grym ut!!
 
Denna film är datagjord men jag kan intyga att banan ser ut så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback