solig långtrail

Vilken härlig dag va? Hoppas ni inte lider av värmen utan precis som jag njuter av den. Visst, den underlättade inte dagens träning men det är liksom 100% sommar nu.
 
Startade ca 08:20 hemifrån imorse för att kombinera transportlöpning med lite intervaller på min väg emot Suttarboda/Kilsbergen.
Benen kändes grymt bra men så har det ju oxå blivit två st vilodagar fre-lördag.
 
 
Startade med att bränna av 5 st 30 sekunders med lång vila mellan. Blev lite längre vila vid Suttarboda för att vänta in Ronny som, precis som vanligt, var lite sen. Sen rullade vi på längs bergslagsleden mot Hallagården/Lekhyttan.
 
Hela rundan gick skitbra trots intervallerna innan och jag hade nog ingen dipp på energin trots att jag gick runt ganska snålt under passet. 2 st nötcreme och en liten bar på 3 h löpning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback