småland & rullskidor

Jag och Sara gjorde en roadtrip till småland i helgen. Inga barn, bara vi två. Skönt.
Vi var på bröllop och med en bra efterföljande fest med fri bar var söndagens joggingrunda innan frukost rätt tung. Men jag gjorde den iaf!!
 
Idag ringde en polare. Han första fråga var: Hur är läget?
Jag började berätta om min dåliga start på jobbet idag för vi har haft en rätt usel arbetsdag men många krånglande saker. När jag var klar så ställde jag motfrågan: Hur är läget med dig då?
Då berättade han att han pappa gick bort imorse.
Fatta hur jäkla liten och dålig man känner sig när man ca 30 sekunder innan har klagat över en dålig arbetsdag.
 
Det sjuka är att detta är inte första gången det händer mig. Har fått nästan ett exakt likadant samtal för ca 1,5 år sen. Samma fråga, jag klagade över nåt sen berättar personen en liknande sak.
 
Dagens träning
Då jag övertrasserat mitt löparkonto några veckor så fick det idag bli 15 km rullskidor på banvallen. 7,5 km bortåt, vända sen slita hemåt. Halvkul och jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback