som ljuv musik

På ett fysiskt sätt har midnattsloppet släppt men mentalt är det fortfarande lite jobbigt. 
Sön: återhämtningsjogg med Isabella i joggingvagnen
mån: rullskidor 18 km med tryck i stakningen.
tis: mosslöpning
 
Dagens mosslöpning var såå fin. Solen var på väg ner och det blev snabba tider trots att jag inte laddade på för fullt. Mitt spår runt mossen syntes tydligt så jag undrade faktiskt om det är fler som har börjat använda det??
 
Musik
Jo på fredag så släpper ju faluns stoltheter Sabaton ännu ett album, The last stand. 3 låtar har släppts redan och de har du här nedan
 
Bara att nån har klippt in Braveheart gör ju att man får gåshud
 
 
Här har någon klippt en video från filmen The last samurai med Tom Cruise i huduvrollen. Hyffsad film.
 
Denna låt var den första som de släppte från det kommande albumet. Sa jag att jag redan förbokat det...?
 
Nähe..tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback