Team Nordic Trail

Igår var jag som sagt ledare för första gången på Team Nordic Trail i Örebro. Eller då det var första gången så höll jag mig mer i bakgrunden men ändå. 
Backe stod på schemat och trots att jag under den timme vi höll på endast sprang knappa 5 km så blev jag stum och trött i benen. Det känns faktiskt idag med. 6 st maximala intervaller i backe blev det.
Tod med mig så många positiva saker från passet och den härliga känslan i gruppen är nog den starkaste av dom.
 
Här är en bild från den mosse jag upptäckte i närheten av Latorp i förrgår
Man kan ju se att mönstrena i den är inte naturliga utan någon slags torvbrytning har säkert skett där förr i tiden.
Jag sprang medsols och försökte varje gång komma tillbaka till startpunkten där siffrorna 6 och 7 står men det finns liksom inget att orientera sig på där ute. Ska ta med mig snitslar nästa gång jag kör där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback