vart är barnet?

I ca 8 månader har vi väntat på ett barn till. Födelsedagen var beräknad tills idag, den 18e sept. Men det har inte satt igång än...
Jag gör inga direkta långpass längre utan springer korta rundor med dubbla mobiler på mig för att garaterat ha mottagning (3 och Telia)
 
Igår joggade jag ca 7,5 km med Nora i vagnen. Höll mig under 5-fart iaf och hade funderingar på att skarva på efteråt men tänkte att det kanske var lagom för gubb-kroppen.
 
Idag slutade jag som vanligt kl 13 så det fanns liksom lite mer tid att ta bilen till Kilsbergen och bränna av en runda. Körde typ 3,5 km utför och lika mkt uppför. Mosade på och fick ihop bra med tid över 90% av maxpuls. Stumnade faktiskt så mkt i högra benet så jag tvingades gå nån minut för att kunna ta upp joggningen igen.
 
Skönt.
 
Kvällen har avnjutits på Indisk restaurang och Nora hade barnvakt. Dröjer kanske till det händer igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback