kass!!

Märklig kropp man har.
I söndags satt Å-stadsloppet kvar i benen. Kändes att man hade maxat.
Planerade min vecka så här:
Mån morgon: Distans till jobbet
tis kväll fart-pass
ons: vila
Tors intervaller 6x4 min
 
Det som sket sig var tisdagens pass än så länge. Jag är trött i kroppen. Hade iofs tänkt en tung vecka men då menar jag ju träningsmässigt. Inte känslomässigt.
Sen blir jag alltid lite sur, tvär och introvärt när jag inte får träna. (får och får) När träningen inte blir av så mår jag inte bra. Hoppas det blir ett bra pass imorgon med en kropp som känns betydligt bättre än de senaste dagarna.
 
Äsch inte blev kvällen bättre av att ÖHK förlorade mot Brynäs heller. 
 
Nä nu skall jag sitta och drömma om några snygga trail-tillbehör som dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback