jag är attraktiv

Som vanligt har det hänt en hel del men träningen har gått lite på halvfart denna vecka.
Tisdags stakintervaller 4x4 + lite gym
Körde på friskis och insåg min klenhet från gången innan jag körde i stakmaskinen. Jag körde därför på något lägre watt-siffror men orkade köra alla intervallerna på samma watt och kände mig förstås trött som f-n efteråt men inte urvriden och klappslut som veckan innan.
Fyllde på med lite rygg och biceps efteråt.
 
Torsdags gym
Har ju några klipp kvar på mitt kort på Friskis så därför den ökade besöksstatestiken på Friskis. Denna gång körde jag återigen med min hemliga gymkompis som jag har. Skriver hemlig för att skapa spänning mellan mig och Sara så kan hon fundera lite på vem det är. Roligt är det iaf för jag har uteslutande tränat själv på gymet genom åren men då man ändå behöver vila mellan seten så kan ju den andre köra sina set då. Socialt roligt och faktiskt effektivt trots att vi kör på olika vikter. Man ger sig ju liksom inte utan man kör strikta övningar o så.
Körde en del bålövningar som känns fint idag. Axlar och hela benen fick sig även dom en omgång.
 
 
Sånna här klpp skapar grym motivation för mig just nu. Är så sugen på att springa och innan jag avlider så vill jag genomföra nåt liknande race som detta. 
Men dom kostar pengar.
Tur att man snart får mer i lön då... :-)
 
Sa nämligen upp mig idag på Trädgårdstjänst efter 8 år (eller 9 säsonger om man så vill)
Framtiden innehåller en ny uppgift för mig.
En tuff tid väntar för jag kommer att anta så mycket nya utmaningar och förhoppningsvis lära mig massor.
 
Vad jag skall jobba med?? Ni får se :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback