XCE & trädgårdspyssel

Dagens mission: Cykla till stan för att springa och kolla på klubbens XCE-tävling. Blev så men tyvärr är jag inte helt nöjd med mitt egna pass och kanske måste trycka in ett löppass även imorgon. Lyxproblem.
 
Sprang runt på vårt svarta spår och kollade över lite saker som behöver göras på nästa helgs arbetsdag.  Blir nog att lägga mest krut på att göra en rockgarden :-)
Sen var det ju XCE. Ingen jättehöjdare till bana men det var kul att se hur några åkare imponerade stort. Talangen tog hem segern och han kan åka ruskigt fort på kortare partier oavsett hur lätta eller svåra de är. Kul!
 
Igår tipsade jag om Sabatons två senaste singlar och jag har säkert lyssnat till Resist and bite 6-7 ggr. Den är bra. Gillar även denna video som gör mig sugen på att beställa serien Vikings. Jag är så lättköpt :-)
 
Fick en för tidig födelsedagspresent av hjärtat idag. en favoritbuske som heter vingad benved.
 
Denna lånade bild från google visar busken i höstfärg.
 
/ hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback