1a Maj-loppet i Kvänum

Skulle kunna ha sovit en timme till. Lade mig dessutom nästan rekordsent igår då vi hade trevligt sällskap över på mat. Fast amn vill ändå passa på och vara vaken ensam när mina tjejer sover för det är ett visst lugn i huset då :-)
 
Om du vill läsa om träning kan du lugna dig tills jag bloggar nästa gång för det har inte blivit mycket av den varan. Tränade i söndags då  jag sprang dryga milen med trötta ben. Siktar på att springa igen på lördag.
Vardagsmotion blir det dock då jag cykelpendlade till jobbet igår och skall göra en sväng till och från stan på hojen idag oxå. Skall ju nämligen följa med ett gäng klubbkamrater ner till Kvänum och kolla på när de tävlar idag. Jag har själv kört 1a Majlopet för många år sedan och de har en ganska flack, cool bana. Vet hur det kommer att bli idag. När de är igång och tävlar kommer jag att springa som en galning med min flagga genom skogen och ge dom tider och skrika mig hes :-)
image
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback