Död i april

Ännu en tidig morgon på kontoret. Stämplat in här innan kl 6 både igår och idag och får massor gjort och kan ändå gå hem kl 15 med gott samvete.
 
Joggade 8 km i söndags, 6 km i måndags och igår gjorde Nora och jag en joggingutflykt. Blev 10 km på totaltiden 1:20 men den innehöll en hel del stopp och gå upp i fågeltorn och stanna och kolla på svanar.
När vi joggade så höll jag farten mellan 5:10-5:30 och det känns tyvärr inte jättelätt. Önskar att det skulle kännas lätt att hålla 5-fart men det släpper väl.
Igår kväll så packade vi ytterligare lite saker då lägenheten skall tömmas på lördag. Shit vad grejer en lägenhet kan innehålla alltså. Har bärhjälp av 4 starka på lördag så jag tror det skall gå snabbt och smidigt att få ner våra möbler från tredje våningen.
 
Nu skall jag fortsätta spela Dead by april högt innan de första kollegorna ramlar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback