Zlatan vs Markolio

Både igår och idag har jag vaknat upp och känt efter på morgonen hur kroppen/magmusklerna mår. Det har känts bra och jag har båda mornarna tänkt att " ja! Nu är det snart helt bra"
Idag startade jag lugnt genom att kolla på filmen World War Z som jag nämnde sist. Rätt så bra men slutet kom lite väl snabbt tyckte jag. Dock var den mer spännande än vad jag hade trott.
Hur som så tog jag sedan en promenad och köpte en chokladask för att lämna tillsammans med ett kort tackbrev till den avdelning som jag låg på förra veckan. Tyckte de hade skött sig bra och ville bara säga tack. Promenaden till affären samt USÖ gick bra men strax därefter slog det till. Började protestera i magmusklerna och en svag svidande känsla infann sig och har stannat kvar sedan dess.
Blev lite bättre efter en rolig och bra lunch på Örebro Ölcafè med en polare. Första besöket där men förmodligen inte det sista.Dom har ju så mycket gott där :-)
Vilade lite när jag kom hem innan jag trotsade de svaga smärtsignalerna och hämtade Nora på dagis i pulkan.
 
Sedan dess har det verkligen varit fokus på vila.
 
Ni har väl kollat in VOLVOS 17 miljoners reklam? Den är ganska bra faktiskt
 
Jag undrar hur mycket Markolios ripoff kostade att göra? Oxå ganska bra :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback