MTB-kartor

det fina påskvädret håller i sig så jag och Nora sprang en runda idag. Eller hon sitter förstås stilla i joggingvagnen men jag får slita desto mer. Tog en runda som jag uppskattat till dryga 4 km men det visade sig vara 7 km. Inget särskilt att nämna om passet då varken distans eller fart imponerar men vi hade trevligt.
 
Jäkligt trevligt var det att tömma brevlådan idag oxå. Det typ droppade mjölksyra från den...
Ett smalt paket ändå från Singapore. Me like!! Typ världens coolaste etikett.
Innehållet tänker jag inte avslöja då det innehåller en present så först efter överlämnandet så..
 
Takstället sitter på volvon igen. Känns så naturligt att det skall sitta ett på taket på bilen. Skall ta med hojen till träningstävlingen på torsdag. Köra runt banan ett varv innan det är dags att hejja på alla tappra som törs tävla.
 
För er som inte kört Billingeracet. En av klubbens elit-åkare var nere förra helgen tror jag det var och provkörde banan. Här är en snabbspolning av banan.
 
Jag själv provade en annan grej i påsk..Nämligen denna
 
Och igår körde jag ett riktigt schysst Tapoutpass som idag gett mig influensakänningar i hela torson. Så där härligt lätt öm i huden. Competion core hette det och det avsnittet borde alla cyklister köra tycker jag. Även icke-cyklister så Märta vill du låna denna av mig?
Inte jag på filmen tyvärr men skulle kunna vara med vita tubsockor och MARVEL-affisch på väggen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback