sjuk o whiskeygurgling

I förrgår kände jag den där känslan ihalsen. Då man blir lite osäker om man är på väg att bli sjuk eller om man kanske inbillar sig. Igår morse var det tydligare och sjukdomen var ett faktum. Igår efter jobbet däckade jag i både soffa och säng medans Nora lekte.
Inatt har jag frusit och svettats om vartannat.
Jag är sjuk!
Eftersom det är i halsen tog jag mig just en liten gurgling ur medicinskåpet :-) Det är ju ändå fredag.
 
Inatt gick jag upp för att göra mig en kopp thè med honung för jag tänkte att det skulle lindra. Kollade facebook på mobilen och läste resultat från världscupen i sprint från Norge. Då slog jag igång datorn o kollade hela skiten. Vilka race! Grattis till hela svenska landslaget.
 
 
För att inte deppa ihop bjuder jag på lite roliga klipp.
 
 
 
 
Så där ja, nu mår jag lite bättre.
 
Denna vecka har jag satt upp ca 180 skyltar i bergen men det kommer att ta tid. Kul att köra 4hjuling dock men jag känner stressen att hinna klart innan vintern med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback