Joar

Ännu en gång har jag somnat när jag ska lägga Nora och som amen i kyrkan blir jag en grinig gubbe när jag vaknar och ska vara uppe i några timmar till. Vet inte varför dessa korta power-naps ger denna effekt men det är inge roligt.
 
Två saker finns att skriva om gårdagen. Bil-provning och måndagsträningen
Vi tänkte boka en provkörning och kanske köp av en ny bil tills idag tisdag men på måndagskvällen försvann bilen från blocket och tyvärr fick vi reda på idag att den såldes efter att jag ringt och bett om att få provköra den.
Nu har jakten på ny bil intensifierats.
 
Sen var det måndagsträningen där ca 65-70 pers deltog och jag höll i RÖD grupp. Jag hade tänkt att prova ett nytt sätt och träna på genom att spraya blå färg på vissa partier. Min tanke med det var att deltagarna skulle få prova nya alternativa vägval mot de som de kanske körde tidigare.
Tror det flesta fick köra på lite nytt sätt och lärde sig nåt under passet.
 
 
En glad Nora som fick prova ponnyridning i söndags.
Nu ikväll var hon inte lika glad för hon ramlade och slog sig ordentligt och fick ett jack på insidan av läppen.
 
Istället för bilprovning idag så passade jag på att hämta ut en ölbeställning från systemet. Bland annat så hade jag beställt denna udda variant.
Ännu en öl från hantverksbryggeriet i Västerås som kryddad med pors och honung i en riktigt fin proportion.
 
 
Ganska ofta drömmer jag mig bort och den senaste tiden blir det ofta till Hafjell i Norge. Jag skall dit och kolla in världscupcirkusen nästa helg men mina drömmar rör mest 2014.
 
Hej o gonatt
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Tja!
Drömmer du om mastersVM?? Den tävlingen går inte i Hafjell utan i LIllehammer.. Hoppas du kör där, själv kommer jag nog inte göra det. Men innan dess kanske man ångrat sig..

2013-09-04 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback