för klubbens räkning

 Igår var det arbetsdag vid Markaspåret. Kom nästan oväntat många som ville hjälpa till så jag hade inte uppgifter till alla.
På grund av ett missförstånd så finns det nu inga fler skyltar av den sort som vi har använt i 10 år så nu har jag väl vintern på mig att fundera ut vilka sorts skyltar vi skall använda i framtiden.
Det förbättrades oxå på den nya stig som jag röjde fram för en vecka sen. Det förbättrades så pass mycket att den nu nästan är för lätt så jag har lite tankar men dom håller jag väl tyst om här ett tag till.
 
Idag var det Blå¨bergens dag i Ånnaboda och solen sken över den stora gräsplanen. Vårt fina röda klubbtält lyste jättebra och vi hade ungar där nästan hela tiden som ville provcykla mtb på den slinga som jag och Urban hade gjort iordning.
En hel del cyklister tittade förbi under deras träningspass oxå vilket var kul.
 
Önskar jag hade varit bättre på att ta bilder men det får bli nån annan gång.
 
Imorgon väntar lite trädgårdsjobb vilket ska bli roligt. Var länge sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du är sugen på mer trädgårdsarbete är du välkommen hem till oss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback