cx-sug och sömn

Oj vad hände? Igår efter jobbet gick jag och Nora upp på stan. Kollade efter chokladpraliner, åt glass och gick på systemet. Rena hälsoresan som ni hör. Gick förbi videobiljarden och hyrde en film till mig då Sara skulle vara borta under kvällen.
När vi kom hem så lekte vi lite sen vid 19:30 var det läggdax för Nora. Jag hade lagt in några öl i kylen och var sugen på att kolla på hyrfilmen Oblivion
 
Vad hände sen? 
Jag vaknade upp samtidigt med Nora 06:30 nu på lördag morgon så 11 h sömn bara så där. Skönt men oväntat.
 
Nu skall vi äta frukost och medans Nora kollar teknat på tv så börjar snart en livesändning på nätet från Kina där flera svenskar är inbjudna till ett cx-race. Verkar verkligen vara speciellt där.
 
Jag vill cykla cx själv idag. Får se om den chansen ges eller om jag får vänta till imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Välbehövligt kanske? Frisk nu då, skönt! Hoppas du får en cykeltur i solen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback