Formtopp på KM?

I brist på mycket träning så gäller det att köra rätt träning om man vill bli bra. Därför har jag den senaste veckan försökt att få till en liten topp i den medel-låga form jag håller denna höst. Hela 2h och 39min har jag tränat denna vecka så särskilt mkt kan man inte säga att det har blivit.
Jag har varierat mig på testcykel och på trainern och det verkar som om trainern visar mer fel i år än vad den gjorde förra vintern. Min känsla och puls säger det iaf. Orkar inte köra 4 min på samma belastning på trainern som jag kör på klubbens monarkhojar. Lite frustrerande för då är det lätt att bränna sig på intervallpassen här nere i källaren.
 
Ikväll är det premiär för mig. Jag skall gå o se Örebro hockey. Jag har velat göra det länge och nu är det ju ett jäkla tryck när de har startat SHL så bra.
Jag har varit en gång i hallen som då hette Toyota-hallen. Jag måste ha varit mindre än 10 år och somnade i andra perioden och höll på att ramla över ett räcke :-)
Hoppas jag är piggare ikväll. Modo står på menyn, hoppas det kommer att smaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback