övertid

Borde ha sovit för en timme sen men jag väntar på youtube..
Cyklade hemmifrån kl 07:15 imorse. Solen sken och jag tog det lugnt. Över 4 h cyklande till bergen och kollade kvalitèn på många stigar där.
I bottre kanten av Ekers grustag
 
 
Hyffsat fint vid en damm i Klockhammar
 
Var hemma en stund på eftermiddagen men så nu ikväll var det ju träningstävling nr 2 i klubbens regi och jag testade faktiskt att tävla i klassen som körde 4 varv på den härliga banan som M&M hade hittat på.
Sen filmade jag klassen som skulle köra 8 varv och har nu redigerat allt material.
 
Mitt vänstra ben har idag fungerat förvånansvärt bra men symtomen är de samma som tidigare. Jag har väl cyklat ca 6 h idag och mår ganska toppen. Ända som är surt är att väckarklockan ringer om 5,5 h
 
Gonatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback