trainer-oljud & smink

Ja nu blev det väldigt oväntat ett sminktips här. När jag skulle logga in för att blogga här så finns det alltid rekommendationer om andra bloggar. Lite slumpartat klickade jag mig in på dagens tips vilket jag sällan gör men här kommer ett tips till er killar: Vill ni se en snygg tjej. Klicka här.
Tjejer: Vill ni ha sminktips klicka här. Det är alltså samma sida som killarna klickar in på.
Alla som gillar halloween/teatersmink mm. använd samma länk.
Måste sno en bild från den där bloggen:
 
Visst ser det sjukt ut? Den undre läppen är bara ditsminkad medans mustachen är målad på hennes övre läpp.
 
Nåja.
På onsdag skall jag ha ännu en träff med markägare som berörs via mitt projekt Kilsbergstramp. Fick ett oväntat samtal från en av dom igår. Han frågade om det var på tisdagen eller onsdagen för jag hade skrivit "tisdagen den 13e mars" Jävla skit tänkte jag och fick lite panik och kolla upp vad jag hade skrivit. Lite tur i oturen är att endast 45 st av alla 83 inbjudna har fått detta fel men jag lär väl stå beredd ikväll i Ånnaboda iaf om det dyker upp folk ikväll.
 
Gårdagens träning: senaste från sufferfest, Blender
 
Jag körde nästan allting men jag klev av cykeln efter dryga timmen då filmen är hela 1:40. Det som var kvar, var 3x4 min tempo så jag tyckte inte jag missade jättemycket. Fick iaf ett antal långa intervaller + en serie med korta intervaller 40, 30 och 20 sekunder. 6 st av varje. Hade en liten känsla av illamående efter dom så det kan väl klassas som ett godkänt pass :-)
Då det går lite långsammare att höja motståndet på trainern på så här korta intervaller så använde jag växlarna på racern istället. Körde vilan på hög växel på cykeln och sedan accelerera så det motsvarar hög hastighet för då ökar trainern själv motståndet elektroniskt vilket resulterade i att det förmodligen blev ganska högljutt i huset. Jag själv hörde det inte för jag sitter och kör med lurar.
 
Dock hade både jag och Sara fått meddelande på facebook från grannarna under oss under träningen där de bad oss/mig sluta. Är det inte ett snabbare sätt att knacka på dörren? Med tanke på hur mycket denna trainer har gått denna vinter så känns det ändå okej att klagomålen kommer först nu när våren snart är här.
 
Vill avsluta med att tipsa er gym-folk om denna. Tjing
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback