Bakslag!!

Tyckte igår morse att ja snart skulle vara frisk. Tror att blotta tanken på det gjorde att den här jäkla förkylningen slog tillbaka rejält. På några timmar igår eftermiddag svullnade mandlarna upp och nu onsdag morgon var jag lite täpp i näsan. 
En veckas sjukdom klarar jag faktiskt ganska bra men när man glider in i vecka två blir det jobbigt för då vet jag att man tappar kapacitet. Helt fel tid att bli sjuk nu. Jag hade tänkt att försöka åka till stockholm på lördag och chocka mig själv och andra med att köra en keps cup-tävling men dit har jag kastat in handduken nu. Det kommer snart en långhelg följt av en veckas ledighet där jag hade hoppats på att kunna träna rejält. Lika bra att inte ens tänka på det nu.
Vill bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vitaminchockskur till måndagsträningen!!

2013-03-28 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback