backe!

Blir en snabb blogg innan mina två tjejer vaknar.
 
Ni upptäckte det lika tydligt som jag att denna blogg-portal inte lägger upp bilder på det sätt jag vill. I redigerarläget ser bilden bra ut men när jag trycker på publicera kapar den bilden kraftigt. Den förra bilden på tandemhojen skulle ha sett ut så här
 
Gårdagens måndagsträning
Det var den sista träningen innan sommaruppehållet och det var ca 25-30 deltagare. Vi trampade iväg i två grupper till grustäckten Atle och körde backintervaller. Mina egna ben funkade väl så där medans några andras ben imponerade ordentligt. Några ben som hade styrka och motivaton var racerföraren Rickard Göranssons. Jäklar vad han mosade.
Efter ett antal backintervaller där så rullade min grupp till slalombacken i Sörby och körde några ggr till där. Jag körde 4 ggr och är gald att det funkade så bra som det faktiskt gjorde.
 
Idag skall jag upp i bergen och jobba. Blir nog en del cykel förstås. 
Dagens filmtips:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback