Njöt av tempo

Inte så mycket spännande att rapportera men jag går i cykelköpartankar. Min gamla pendalrhoj/f.d. vinterhoj ger snart upp. Alltså helt o hållet så den blir stillastående och eftersom det inte är ett alternativ att börja åka bil eller gå till jobbet på TT så måste det fram en cykel som passar att träna på samt att cykelpendla på. Har flera alternativ men så är det de ekonomiska oxå och där är nog det största farthindret diskutionen hemma :-)
 
Skulle tro att jag jag inom en snart framtid har en ny hoj iaf. Sen VAD det blir för typ av hoj återstår att se.
 
Gårdagens träning
Blev ett ganska kort pass på trainern framför filmen The long scream. Det är 30 min tempokörning och det som förvånar mig är två saker. Det gick riktigt bra och jag gillade det. Fördelen med att ha så många filmer från thesufferfest.com är att man inte minns hur dom går. Blev positivt överraskad av soundtracken och jag kunde mosa på ganska bra och dessutom matcha kadensen bättre denna gång än då jag körde denna film under Tour of Sufferlandria.
Snitt:
puls 145 (79%) över hela passet. 152 (83%) under 30 min tempo.
kadens 94. Max 111
watt 223 över hela passet.
704 kcal men gick man ner i vikt? Hell no!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback