Gammal träningsdagbok

Glömde skriva om den asiatiska maten i förra inlägget. 
Det var ju en lunch med Malin & Peter på Saigon. Båda bloggar numera vilket är kul och de är dessutom nyblivna föräldrar vilket är ännu roligare. Trevlig långlunch var det iaf i fredags.
 
Idag var vi ute till vårt nya hus och planerade lite, kollade in detaljer och drömde iväg lite :-) 
Här hemma i lägenheten har vi, utan stress, börjat packa lite och det var i samband med det som jag sprang över en träningsdagbok från säsongen 2008. Jag skrev alltid mina böcker från november till september ut för under oktober månad hade jag min OFF-period då jag inte ville tänka cykel (vilket jag förstås gjorde ändå.
Av en slump hamnade jag på vecka 4 och slogs av hur mycket jag tränade egentligen.
Dryga 18h denna vecka och jag avslutar på söndagen med att skriva "ok, lite trötta ben" efter ett distanspass på 4h 45 min. Tro faan det! Det kan dessutom ha varit på det långa distanspasset på onsdagen som jag fotade de kameler som du ser längst upp på denna blogg. 
 
Hittade en annan notering från en av säsongens första mtb-tävlingar 2008.
 
Minns detta och han försökte rycka med ett halft varv kvar men jag kom ikapp och ryckte sedan i en utförskörning men han kom ikapp i ett lerigt parti ca 200 meter före mål och jag kunde inte svara på hans spurt efter det.
 
Blev sen ännu mer nostalgisk och letade fram detta från 2006
 
Här syns kändisar som Wengelin, Wetterhall, Alexandra Engen m.fl.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback