stakmaskin och saknad AXA

Igår planerade jag in en i min värld sen träning. Jag kom igång kl 20:45. Då tänkte jag på Henrik Öijer som flera ggr startar sina träningar efter kl 22 (ibland kör han testcykel så sent som runt midnatt bara för att få in träning i vardagen) Då kändes det inte lika farligt.
Jag hade hållt i ett möte i klubbstugan och därför tränade jag i gymet där. Önskar att jag kunnat cykla för då hade det kanske blivit testcykel men nu blev det vikter istället.
Jag började dock med 30 min stakmaskin och remmarna på vår maskin är ingen höjdare. Efter 5 min hade första blåsan dykt upp och fick ordna några skumgummibitar men trots det sitter jag idag med 3 blåsor i händerna.
 
Jag måste tipsa om en cykelrelaterad film som Calle Friberg tipsade om på facebook.
 
och här från en annan vinkel
 
VILKET ÅK!
 
Imorgon går AXA fjällmarathon och jag saknar det. Saknar löpning överhuvudtaget men det hinner jag väl efter operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback