En dag för ingenting

Jahapp!
Ännu en dag till avklarad men har väl inte åstakommit nånting viktigt.
Dagens bästa köp: Nya skoöverdrag på REA på Norra cykel.
Dagens bästa fika: på Creperiet men en cappuchino After eight var på tok för söt även för mig.
Dagens bästa tvätt: 2 maskiner avklarade med hjälp av Nora
Dagens bästa: Vet inte men med tanke på vilket humör Sara är på så kommer det säkert senare ;-)
Fasiken vad märkligt. Jag trodde gårdagens pass skulle ta hårdare men jag mår rätt fint. Klart att lördagens jogg-distans och gårdagens pass känns men ändå. Mår finfint.
Blir dock en klokhets-vila idag och dessutom ville ju Sara gå till gymet så jag fick natta Nora.
Angående föräldrarutinerna så tycker jag det går skitbra. Ta det här med nattningen. Idag tog det 18 min från det att jag släckte lampan och lade henne i sin säng och började mata henne med vällingen till att hon sov och släppte min hand.
Förhoppningsvis så sover hon hela natten nu för det har hänt allt oftare men vissa nätter får hon välling vid 3-4 tiden oxå för att kunna somna om.
Snor denna från ett tips på facebook. OM denna är sann så är det jäkligt roligt.
Imorgon skall vi nog jogga en sväng. Jag och snoken Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback