En helt vanlig söndag?

Det finns personer som kan anse sig vara upptagna när dom typ har en disk att ta hand om och så ska dom läsa en bok. Jag vet att dessa finns. Som verkligen inte kan hitta på nåt annat än de 1-3 saker som är inplanerade.
Detta är vår söndag som vi är nöjda med för vi har inte stressat oss igenom den. Bara varit effektiva.
kl 7-10 Tvätt-tid
Jag har ju dock sovrutiner likt en pensionär så jag vaknade vid 06:20 så tvätten kom igång lite för tidigt.
Mellan maskin 1 och 2 så fick jag läsa SvD i fred då mina tjejer fortfarande sov.
strax efter kl 8 åt vi frukost alla 3.
Kl. 10:30 Storhandling
Vi tog skrotis till Coop Lillån och fyllde på matförråden. Kostnad 1671 kr. Skrattade högt när pengarna drogs från kontot.
Kom hem 12:05
Kl. 12:40 cyklade iväg på picnick
En packade alltså upp matvarorna medans den andra förberedde maten som vi skulle ha med på den picnick som egentligen skulle vara utomhus med några i föräldragruppen men vädret idag var ju verkligen skiftande på förmiddagen så vi tog det säkra före det osäkra och satt i ett stort vardagsrum.
Cyklade därifrån ca kl 16.
Kl 16:30 Dagens glass i stadsparken
Vi tog en omväg hem, gungade i stadsparken och åt en magnum infinity.
Hemma kl 17.
Kl 17:20 Fundering på spontanträning
Då Nora bars upp djupt sovande så infann sig ett litet lugn här hemma och jag kände mig lite rastlös trots gårdagens finfina pass. Har ju ett gymkort som bara rullar på så jag drog iväg till Friskis.
Kl 17:35-18:40 GYM!
Benböj, bänkpress, vadpress, bicepscurl, mage i maskin, lårcurl, bålstyrka x3 övningar. Tre set på varje grupp förutom baksida lår som fick 6 set.
Fram tills nu har det ätits och haft läggning av Nora som tog förvånansvärt lång tid. Satt nog 45 min där inne.

Joakim Brodén är kvar sedan den stora utrensningen – och är nu frontman för ett band som numera räknas till dragplåstren på Metaltown.
Mina hjältar från Falun Har fått sig en grym recension från Metaltown i Göteborg. HÄR!
Jobb imorgon. 4 dagars vecka sen midsommar. Förhoppningsvis en perfekt sådan med massa träning, snaps och sex. Förmodligen i just den ordningen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig söndag!

Såklart jag inte skyller på dig ;) Efteråt kanske jag tackar dig, vem vet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback