Alive!!!!!!!

Efter 11 dagars ofrivilligt uppehåll pga sjukdom så joggade jag idag. Inte gick det fort, inte var det länge men jag mådde bra ändå. Outfiten var som ovan fast handskarna åkte av halvvägs. Jag testade alltså de nya tightsen från X2U. Snygg och sköna så det var nog inget dåligt köp. Dock ifrågasätter jag kompressionsförmågan i dom.
Som sig synes på bilden (omän ganska lite) så börjar gubbmagen ta form. Vågen säger samma sak. Sara påpekar samma sak. Jag känner samma sak. Hoppas att återupptagandet av träningen gör att det ordnar upp sig.
Imorgon skall jag röra på kroppen lite igen. OM jag orkar så blir det en morgonjogg men annars så skall jag och farsan upp o kolla på när bl.a. syrran springer stockholm marathon. Jag kommer att ha camelbacken med mig och löparskorna på mig så jag kan löpa ifatt någon bekant och slänga några ord.
köpte den idag. Lyssnat på den. Henke: Denna skall HCH-gym ha!!

Kommentarer
Postat av: HCH GYM

Fixar den tills du kommer ! :-)

2012-06-02 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback