motivation

Inatt satt jag själv framför tv:n och såg juniorkronorna spela högintensiv, underhållande hockey. Jag följer gärna landskamper i både fotboll och hockey  i mästerskap. Eftersom jag inte följer det annars så var det helt främmande spelare för mig men det spelar ingen roll. Juniorhockey var helt olik den man ser av äldre spelare. Men chansspel, mycket högre intensitet i hela matchen.
Idag är jag ruskigt trött eftersom det inte avgjordes förrens efter kl 5 imorse men det var värt det.
Nu när jag är lite skadad och inte kan springa så behöver jag inte nån inspiration egentligen. Jag är så jäkla sugen ändå på traillöpning. Dock hoppas jag verkligen att privatekonomin får råd till anmälan till detta läger som går i juni.
Det verkar vara så härligt som det ser ut. Jag vill verkligen dit.
Nu skall jag fortsätta vara zombiepappa och hoppas jag orkar se Breaking dawn med Sara i em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback