crossfrågor hopar sig

För några veckor sedan, när jag sprang i kilsbergen så lärde jag mig hur björkar dricker vatten. De är ju kända för att suga flera hundra liter vatten en varm dag. Så här gör dom:
 
Igår cyklade jag en hel del i regn och blev dessutom kall en kort stund. INTE optimalt för helgens lilla marathon men numera (mivitotal?) håller jag mig ju frisk oavsett :-)
Den teknikträning som var planerad blev ännu lite mer teknisk tack vare regnet. Hoppas folk lärde sig en del under träningen men jag filmade ju oxå för att alla skulle kunna bli sina egna lärare genom att studera cykelstilar och tekniker i efterhand.
 
Vi hade ett styrelsemöte igår efter vuxenträningen. Det gjorde att mina tankar inför Kumlacrossen tog fart igen. Det är ju exakt 2 månader kvar nu. Verkligen dags att börja jobba. Dessutom skall vi hinna med arbetsdag, KM, medlemskväll innan Kumlacrossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback