Kinalampa med stihl

Igår var det min vilodag. Blev en påse lösgodis. Idag körde jag löpning. Blev en påse lösgodis. Och då har det dessutom småtits lite choklad på jobbet. Resultat = Viktnedgång.
Fan det går ju emot alla lärdomar.
Igår hade jag handlat, Sara hade tränat. Jag skulle sätta mig och pyssla med cx-grejer vid datorn när chefen ringde. En stor pil hade tydligen nästan blåst omkulle så jag o jobbarkompismats fick rycka ut och såga lite. Jag tog med mig DX-lampan lite på en chansning och det visade sig vara ett lyckokast för den gjorde stor nytta. Vi kapade av en antal hundra kilon som hängde på fel sida trädet för att det skulle kunna stå kvar över den blåsiga natten.
Idag åkte vi dit och kapade det jämns med marken.
Idag skulle jag träna i drygt en timme. Det blev ca 30 min. Jag hade hunnit jogga en km innan jag träffade en kompis och vi stod nog och pratade 10 min och sen hade motivationsnivån sjunkit. Blev ett fartpass och efter det har jag fått massor nyttigt gjort. Allt gällande Kumlacrossen.

Kommentarer
Postat av: Johan F

Vilken omotiverande kompis!

2011-09-15 @ 07:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback