lider och drömmer mig bort

kanske den lugnaste söndagen på länge. Om en timme drar jag och Nora upp till klubbstugan för att förbereda lite inför kvällens mörkertävling i mtb. Pissväder och ointresse verkar göra att det nog inte blir många tävlande ikväll. Synd när ett fåtal vill hitta på nåt för sporten.
Jag själv är ju både barnvakt och cykellös. Får väl skrika på de som tävlar samt sköta resultatlistan.
Sitter just nu och slösurfar lite och drömmer mig bort till Rockstad Falun nästa år. Största frågan är om Nora skall följa med eller inte? Då vi blir borta tre dagar så kanske vi måste lura med någon förälder till Sara eller mig som får göra Faluncity den helgen då mammis & Pappis (sara o Jag) njuter till engel.Nocturnal Rites, Amarathe, hypocrisys, Sabaton m.fl.
2011 festival Herr
Nu kom mina två tjejer in här och då tappar jag helt koncentrationen :-)
Tjing

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Vågar ni lämna det lilla grynet i Älvhöjden är hon välkommen hit :D,

så ska flickebarnet få lära sig lite "bondhyfs!

dvs lära sig att hästbajs kallas Bajsbollar.

rida häst bak o fram.

Åka trakator utan att skrika.



En bra början att stå på.... ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback