hinner inte med

Tänkte skriva en massa dravvel om att jag inte hinner med och leva men det låter bara skit när jag läser igenom det. Vi har haft en lång samtal här hemma iaf nu ikväll. Det blev inte klarare i skallen för det. Måste dock lära mig att säga nej till skaer o uppdrag. Det gjorde jag i telefon för några timmar sen mot en kompis och det tonfallet och besvikelsen  i hans röst var inte kul att få höra.

Fick en gammal bild på mail idag. Då hade jag nog min snyggaste cykel genom tiderna och var dessutom ganska fit. Det ser man för att triceps syns så tydligt :-)


Frågade två kollegaor om vad de hade för helgplaner. De hade inga. Det är inte många, om knappt någon, helg som jag inte vet vad jag skall gör PÅ ETT HELT ÅR!
Denna helg är det metallsvenskan fre lör.cykla med klubbens barn/ungdomar på lördag dag. Söndag arrangera/deltaga i träningstävlingen, sen inventera klubbens klädlager.

Nu borde det vara läggdax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback