Skidor & Lady GaGa

Ja nu jäklar är man snart frisk. Det går åt rätt håll men inte i den takt jag vill. Är jag lite friskare imorgon så tänker jag nog rulla lite cykel men det får jag se.

 

Idag är det skidsprint runt slottet fast inte runt vårt slott


Nä de beslutade tydligen att köra runt King Gurra`s slott.
Sen var Daniel Rickardsson, Ida Ingmarsdotter och Anders Södergren med på Gomorgon på SVT nyss och snackade både om slottssprinten och VM. När vi sedan zappar lite på tv:n och stannar vid MTV med en ny låt av blondinen Lady GaGA så får jag tankarna på att det är en känd norsk skidåkare som är hårt sminkad brevid sångerskan. Han står där efter ca 4 minuter in i videon med bestämd min. Är det inte likt Nortug?? Vore häftigt om det var han.



Så skall jag tipsa om lite mountainbikesaker: Mtb har på tok för lite tjejer/damer/brudar/chicks så därför är detta värt att tipsa de få som håller på med detta: www.visitnora.se/gora/naturfriluftsliv/mountainbike En tjejweekend 4-5 juni i Pershyttan utanför Nora med teknikträningar, workshops, föreläsningar mm. För nybörjaren till elitmotionären.

 Sen närmar det sig vuxenträningen i mtb. Succèn från förra året. Just nu siktar jag på att börja måndagen den 18 april men mer info kommer. Vet du någon som precis börjat med mtb så skicka han/hon. Ljungstugan, Brickeberg, måndagar kl 18.

Kommentarer
Postat av: Johan F

Härligt att läsa att du sitter hemma och funderar på vuxenträningen! Drygt en månad kvar dårå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback