mera gnäll

Borde lägga mig. Är bara lite trött jämnfört med stackars Sara. Hon har det tufft på nätterna och tufft på dagarna. Idag så träffades vi på stan för hon skulle provköra en ny cykel. Sen bjöd hon på mat på Hälls och sen gick vi hem. Jag hade väl först tänkt att jogga till jobbarkompisMats och sen köra en sväng med honom och sen hem men Sara var för trött och behövde mitt stöd så jag fick ställa in med kort varsel. Jag gillar inte när andra gör så mot mig och nu är jag en sån person själv. Hoppas och tror dock att han förstår för han är ju småbarnsförälder själv.
Det blev en ensam, kortare tur på ca 12 km. Lånade Saras garmin. Höll en hyffsat jämn fart och puls. Dock vann jag ingen modetävling för jag testade mina löparshorts ihop med mina löpstrumpor la stödstrumpemodell. De var sköna iaf :-)


Nu sitter jag och dricker ikapp vätskeförlusten. Med saft !

törs väl inte planera träningen framöver. Inte åt mig själv iaf.

Imorgon skall jag o kollegan äta lunch på stadsträdgården. Kom o gör oss sällskap om du vill. 13:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback