Dagen D. Som i distans, dåsig och dretväder

Jag och ungdomsEmil trotsade nysnö och plusgarder och körde en kortare tur i lugn distanfart idag. Det passade oss båda bra då han har varit sjuk i veckan och jag kände mig trött efter skidåkningen igår.
När jag kollade igenom kameran igår så upptäckte jag (tyvärr) att Sara hade filmat mig med kameran. Tyvärr för det syns hur illa jag åker.


Jag ser: hjulbent som fan. Sträcker inte ut bentagen framåt och en sliten cyklist.
Vad ser du?




Jag ser: Hur jag skjuter rumpan bakåt i själva stakningen.
Vad ser du?

Är glad att jag hinner träna en del skidor innan Wadköpingsloppet för det kommer att behövas. Skall ju upp till Sälen 4 dagar om nästan 2 veckor. Där blir det skidåkningen & rödvin.

Nu skall jag slöa lite framför tv och spana på de som verkligen kan åka skidor. Sen i eftermiddag skall vi leta efter förlovningsringen min


Kommentarer
Postat av: martintrampar

Ruumpaa!

2011-01-16 @ 13:44:08
Postat av: Patrik Paulsson

Tycker det ser överlag bra ut, intsämmer i dina kommentarer..:-)



Skifta vikten mer i diagonalåkning så du kan öka glidet framåt på varje ben. Kicken kommer av sig själv...



Stakningen är det nog att jobba mer mer mage/ och höft så slipper du ruuumpaaan.... :-)

2011-01-17 @ 14:57:48
Postat av: Johan J

Kul att du var med och krigade i helgen, starkt!

Jag har en plakett till dig.



Du var garanterat ensam om att ha tejp...

2011-01-17 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback