Demolition man

Blir en så kalllad snabbis idag. Aldrig fel det heller så länge det blir nåt!

Brände av ett pass i klubblokalen idag där jag endast tog i i 3,5 minut idag. Resten var vila. Ja aktiv vila alltså där jag satt med ca 130-140 i puls. Jag var så dålig att jag inte ens körde 3,5 minut sammanhängande utan var tvungen att bryta ned det i 7 st 30 sekunders intervaller. Ja så dålig var jag.

 

Skitnöjd ändå :-) 30 sekunders ihop med högintensiv träning tror jag ger ett jäkla bra flås.

Nu skall vi kolla på I rymden finns inga känslor som vi har fått av Saras bästis. Ja Sara är så ung att hon fortfarande får ha "bästisar", byta luktsudd, ha sån där "mina bästa vänner-bok", ungdomsrabatt på alla möjliga ställen som BR leksaker. 
Jag träffar mina kompisar på BINGO8an.


Kommentarer
Postat av: Johan F

Haha, det var kul skrivet Ola, ibland glänser din begränsade humor till lite! ;) Ses i bingohallen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback