Kick-ass & längtan

3dagarsbiljetter från 666kr...Hahaha. Köpte de första för 500kr men min längtan blir inte mindre för det.
Vilodag idag som bestod av att jag körde traktor vid klubbstugan. Jag geggade ner infarten till mtb-spåret men det var inte meningen. Min huvudsakliga uppgift var att toppa den tänkta skidsprint-slingan som förmodligen blir ruskigt bra om det nu vill bli vinter snart. Jag spred ut åtskilliga kubik med begangnad sandningsflis från kommunen. Får den sätta sig nåt år eller två så kan det bli en bra bana för mtb oxå.
Vi såg film nr 2 idag. Kick-ass.


Vet inte riktigt vad jag tycker om den eller om jag ens tycker om den. Väldigt kluven då den ena stunden var barnslig, oseriös och rolig och plötsligt tvärvände den och var gripande, seriös och otäck. Kollar du på trailern här ovan så ser du bara det förstnämda.
Morgondagens träning
Livsfarligt att skriva om träningar som jag tänker utföra. De har en förmåga att inte bli av. Så okej... Min plan för imorgon är att ta bussen mot Nora (staden) klockan 8:30. Hoppa av (eventuellt plinga och kliva av) strax innan Nora ( ja...staden) och springa Bergslagsleden till Ånnaboda där Sara och Nora (dottern) hämtar mig med Skrotis.
Jag gjorde detta äventyr i somras och då var jag nästan gråtfärdig när jag nådde Ånnaboda. Imorgon kommer det att vara blåsigt, några plusgrader och kanske regn. When the tough gets going...He cryes.. eller ..? Sträckan är ca 37 km men jag är motiverad och jag tänker nog gå vissa sträckor imorgon för att säkerställa att kroppen håller och orkar. 3:45 tog det sist. Får man några gissningar på vad ni tror det tar imorgon ?
Haj

Kommentarer
Postat av: Håstis

Tufft väder men 3:44 bara för att!

2011-12-29 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback