PT

Igår blev det visst vilaoch det är nog bra det för den här förkylningen säger inte Tack o bock än. Nä långsamt lämnar slem och snor min kropp och idag blev det nästan 2 timmar mtb iaf.

Jag hade en mountainbiketräff med klubbens ungdomar Emil och Jesper idag. Spontant beslöt sig jobbarkompismats att ansluta oxå. Vi körde ganska snabbt på stigarna på den så populära Kvinnerstarundan som bland en del cyklister även är känd som Avslutningsrundan. Jag gav en del tips till alla 3 men samtidigt imponerade de allihopa oxå. Mats kör mindre med knäna utåt, Emil är urstark och Jesper är en slitvarg.
Jag bjussade även på att kliva ned mig i ca 35-40 cm djup lera men självklart var det för att varna dem att inte gå just där :-)
Den där svängen är lite blötare och lerigare än i slutet av juni men ändå riktigt bra och rolig.

Jag tycker det känns rätt bra i kroppen så här efteråt så nu lägger man ribban lite högre nästa pass. Traineffekt blev 2,5 på klockan. Nu väntar jag på en Suunto T6a och ett paket från Tyskland :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback